Thursday 10 March 2011

Uwahhh22 nak kata berita gembira tak juga. Bos aku kata Retailer !!! macam Bagi Green Light untuk continue contract apapun tunggu next week. Tapi sejak kes Tut.........?? di dada akhbar ari tu diorang berhati2 dan bagi syarat ... Hari tu dah buat back data hampir 50 Ribu hampir siap...Kalau jadi 30 Ribu lagi masuk ..MMg tak larat nak Layan dengan data diorang yang tak complete dan confius which category nak Letak maklumlah barang import semua ....Bila fikir kerja aku ni macam nak selesaikan soalan exam !!! ... Bukan retailer ni ajer nak gentel retailer weekly yang lain pun kena buat at the same time.....Email berpusu-pusu nak settlekan Query,error dan macam2...Ni dah mula masuk 3 new Category pengsan rasa tak cukup tangan nak arrage kerja....Kena study pulak bab category baru ni aduii aii dah tua2 ni otak pun dah berkarat...Janganlah ada exam online macam last year Teman tak Nakkkkkkkkkkkkk....tak sanggup.....

Hope minggu ni Sabtu tak kerjalah nak rehatttt.....aduhh penattt....Thanks Juga Pada Team aku yang bekerja Keras sanggup berkorban Masa dan tenaga.....Bagi aku Rumahtangga dan Kerja sama2 penting...Kalau kita pandai membahagikan masa itu semua bukan penghalang bagi kita......Jangan sesekali menjatuhkan semangat pada teman2....Aku pun manusia biasa yang ada perasaan.....

Pada suami ku terima kasih aku ucapkan kerana banyak membantu menguruskan rumah tangga selama aku bekerja setiap minggu.... pada suami dan anak-anakku terima kasih kerana memahami tugas Ibu.....

No comments:

Post a Comment