Monday 11 June 2012

Planning

Hari Ni cuti ...So Plan aku ari ni nak buat list dan rangka kerja Deko Rumah hehee ...Sekejap masa berlalu bulan depan dah puasa ....Tahun Ni aku tukar langsir memandangkan dah berapa tahun tak berganti dah tempah pung hehee Langsir pun simple ajer plain colour warna aku beli coklat classic....Barang2 deko rumah aku tak suka beli sekali arung aku suka survey dulu sesuai dgn citarasa baru beli aku suka yang simple tapi cantik ....Aku nak tukar cat kepada coklat pekat picturewall dan kuning cair untuk keseluruhan tapi kena gi kedai cat dulu aku nak beli colour Mixed....Bilik perancangan aku nak colour hijau tgk macammana nanti .... Bab Cat mengecat aku serahkan pada suami aku ...Bab susur atur dan pemilihan biar aku yang pening fikirkan hehee.. Bunga wajip Beli tapi jangan keterlaluan nanti macam hutan rimba pulak hehee.... Bunga lama masih elok lagi cuma aku nak tambah sepasu bunga hehe ni nak beli bunga rose warna kuning tengoklah hujung bulan ni nak gi Kl kat mana lagi jalan Tar ler....Kalau kak Dila tak nak gi terpaksalah ajak suami teman huhuhu....Dalam perbelanjaan kena bijak dan jangan luper simpanan untuk ari tua maklumlah pencen tak ada kerja pun kat swasta ...Tapi alhamdulilah aku ada rumah sewa tu kira duit pencen akuler nanti ...penyewa yang baru ni pun alhamdulilah walaupun pun lewat sikit bankin tapi tak pernah miss bayar...Okalah sampai disini ajer ....Nak masak dah menu ari ni daging black paper .....

No comments:

Post a Comment