Wednesday 16 May 2012

Town Hall ...

Jumaat Ni ke Menara PKNS ada Town Hall dgn Joan Hr Singapore ... Nasib Lepas tu bagi perlepasan halfday ... dlm Kul 12 chow bestnyer dapat balik awal ......Annual Leave aku pun banyak lagi ni tak ambil ada 18 1/2 lagi aduii aii camno ni nak abiskan ......Masalah setiap Isnin tak kira Public Holiday ker ,ribut taufan ker aku kena kerja hantar report kat client... Rabu ,Khamis dan Jumaat padat dgn Retailer Pulak .belum dengan Query dari Client,IMDB dari Bos2 jenuh nak menjawap ....Kaji selidik baru beri jawapan munasabah ....Nasib Bos aku ni Lelaki tak cerewet sbb team lain Bos perempuan Pergggg pantang salah sikit melenting cepat kadang orang tak tahu jadi tahu ..... Bos mana tak marah kalau salah buat kerja tapi atleast dia tak pernah meningking just tegur macam tu ajer slow motion sikit bos aku ni ......Berbalik kes datang kerja waktu Ph Paling takut datang seorang2 kat office time anak aku cuti bolehler teman ... akunikan penakut .... ari tu tgk cerita LEGION kat Max Cinemax maklumlah ari tu astro bagi free semua rancangan aku masa tu aku dan anak ku masing2 concentrate tgk movie tu aku tiba2 menjerit terkejut AAAAAAAAAAAAAA samapi suamiku keluar dari bilik ..aduii aii ingatkan aper tadi ..anakku ketawakan aku aperlah ibu ni itupun takut ... mana tak takut tiba hantu tu melompat dari siling ke bawah ....mmg puas ari tu tgk rancangan HBO dan Max Cinemax tu tapi malas nak langgan rasa membazir hehee .... bukan aper taknak anakku leka ....bila dah lepas sekolah nak langgan aper langganlah ......

No comments:

Post a Comment